Volgers

vrijdag 16 mei 2014

Stempelen-Stempelen-Stempelen

Vandaag toon ik jullie met plezier nog 3 kaarten met stempel techniek. Ze zijn wel heel anders dan de kaarten van mijn vorig bericht. Ditmaal geen Distress Ink gebruikt. Maar deze waren even leuk om te maken. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Als je op de kaart klikt zie je ze in een vergroot venster en dan is ze duidelijker.
Alvast bedankt voor je bezoekje en super leuk als  je een berichtje achterlaat.
 
 
Deze techniek wordt triple-stamping genoemt
 
 

Gebruikte materialen:

Basiskaart donker blauw linnen karton 14x28 dubbelvouwen
Van hetzelfde karton nog eens 12x12 en 10x10
Papicolor wit karton 13,5x13,5 en 11,5x11,5 en 9,5x9,5
Stempels:  My Paper World 3D Stempel 4003 028 00 Flower Amelie
                 My Paper World Stempel 4003 007 00 Floral Embellishment
                 Clear Stamp Nellie Snellen LILA005
Inkt: StazOn Ink Midnight Blue
         Memento Summer Sky
Grote Blauwe knoop en tweekleurig bakers twine

 
Ook deze is met dezelfde techniek maar toch weer anders

Gebruikte materialen:

Basiskaart in donker groen linnen karton 14,5x21 dubbelvouwen
Ook nog donker groen linnen karton van 6,7x9 en 5,3x7,5 en 2,7x4,9
Wit cardstock 3x5,4 en 5,2x8 en 7,3x9,5
Clear Stamps: Knorr Prandell 1883 1010 Wild Flower
                        Tekst sentiment van CreaLies
Smal wit satijnen lint voor een strikje
Inkt: Versacolor ultimate pigment ink  80 White
Witte kleefparels


Voor de derde kaart heb ik nog maar eens mijn heat gun boven gehaald

 

Gebruikte materialen:
 
Basiskaart in ecru cardstock 18x28 dubbelvouwen
Licht bruin linnen karton 13x17
Clear Stamp Joy! Crafts-Noor Design Silhouette Flowers 6410/0049
Clear Stamp Joy! Crafts 6410/0010 voor de tekst sentiment
Top Boss embossing inkt
Artemio embossing poeder White
Perlen Pen Bronze - Afrond pons - Heat Tool - Archival Ink Coffee
Breed satijnen lint wit dat ik gekleurd heb met de copic marker E59 Walnut (omdat ik geen bruin lint meer in voorraad had ;-)
 
Zo, dat zijn de drie stempel kaarten voor vandaag. Bedankt voor je bezoekje en voor je berichtje.
En graag tot de volgende keer.
 
 


7 opmerkingen:

Maria Kranen zei

prachtig allemaal, heel bijzonder.
Lieve groetjes,Maria

Unknown zei

Hoi Veerle,
Ik heb al je kaarten even zitten bewonderen, ook die van de vorige ronde, meis wat zijn ze mooi, ook een hele mooie techniek, dikke pluim,
Liefs Lisa,

Creahannie zei

Hallo Veerle,

Zag op HJ deze kaarten voorbij komen en mijn nieuwsgierigheid was gewekt :-) , ook je kaarten hier bewonderd en ik vind ze prachtig!!!!!Zoveel verschillende technieken en allemaal even mooi, mijn complimenten!
Ben ook volger geworden,
Fijn weekend verder,
Groetjes Hannie

martine zei

Hallo Veerle,
wat zijn ze weer supper mooi je kaartjes
heel mooi !
heel fijn weekend
lieve groetjes martine

Anoniem zei

Lieve Veerle,

Wat heb je prachtige kaarten gemaakt ik vind deze techniek heel mooi.

Liefs van Hetty

Anoniem zei

Hoi Veerle,
Woooow ook deze kaarten zijn schitterend en heel apart, ook zo is het een mooie techniek, een heel groot compliment en ben weer nieuwsgierig naar je volgende, liefs van Lydia

Anoniem zei

Hoi Veerle,
Aparte kaarten, maar wel heel mooi.
lieve groetjes van Tonny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...